De Hillenraad100 is einde oktober 2017 voor de 15e maal gepubliceerd! Tijdens deze lancering is aangekondigd dat de Hillenraad100 in 2018 een speciaal thema krijgt. Nu: in 2018 gaat Hillenraad op zoek naar de SUB40 generatie in de tuinbouw! HillenraadSUB40 gaat een beeld vormen over dé nieuwe generatie tuinbouwondernemers en ontdekken wat hen bezighoudt. Ook verkent het waar het talent van de toekomst wil werken en welke doelen zij nastreven. Met de nieuwe SUBB40-generatie bouwen we aan een tuinbouw van wereldklasse!
Met de HillenraadSUB40 gaan we op zoek naar de ‘next generation’ in de tuinbouwsector. De SUB40. We gaan een beeld vormen over dé nieuwe generatie tuinbouwondernemers en ontdekken wat hen bezighoudt. Er is een redactie gevormd en zetten hen aan het roer om dit project inhoud en vorm te geven.
Hoe presteert een tuinbouwonderneming als we die langs de meetlat van de SUB40 leggen? Is de onderneming aantrekkelijk voor deze generatie? Zitten in de organisatie de frisdenkers mede aan het roer? Bent u klaar voor de next generation?
HillenraadSUB40 gaat in deze speciale editie op zoek naar de ‘SUB40 magnets’. Wie staat er in de Hillenraad Top40 van woest aantrekkelijke bedrijven? Zowel voor mensen van binnen als van buiten de sector.
Rankings
De lancering van de HillenraadSUB40 vindt plaats tijdens het HillenraadSUB40 festival op 2 november 2018.
USP voor adverteerders
Princetown Media doet de advertentie acquisitie voor de HillenraadSUB40. Download de tariefkaart.