Princetown Media werkt voor IDG Nederland

Princetown Media is trots te kunnen meedelen dat het vanaf 1 oktober aanstaande kan gaan werken voor IDG Nederland. Maringo Vlijter, directeur IDG Nederland en Liam Baker, manager client services, hebben Marc Nühn gevraagd om zijn kennis en vaardigheden in te zetten voor een onderdeel van het omvangrijke portfolio van IDG Nederland, ‘demand generation’.

Demand generation is een vorm van online lead generation dat refereert aan het genereren van (verrijkte) profielen. Met deze verrijkte profielen kunnen bedrijven hun marketing en sales programma’s vullen en uiteindelijk meer omzet behalen. Het is het uiteindelijke doel van gerichte marketing programma’s. Het kan bereikt worden door de ‘awareness’ en ‘interest’ van de producten en diensten van bedrijven te verhogen.

De IDG merken leveren profielen van IT-beslissers en professionals voor de bedrijven die op zoek zijn naar deze doelgroepen, van marketing qualified tot sales qualified. IDG Nederland (International Data Group) is ‘s werelds grootste mediabedrijf en onderzoeksinstelling in de ICT branche. IDG bereikt meer dan 270 miljoen IT-beslissers en geïnteresseerden in 90 landen. Vanaf de oprichting van IDG in 1964, is de missie van IDG om mensen behulpzaam te zijn in het kopen en succesvol toepassen van technologie.

De IDG merken (Webwereld, Computerworld, CIO, CXO, IT Library) worden wereldwijd gezien als de meest betrouwbare bron van nieuws, achtergronden, trends en advies op het gebied van informatietechnologie en wat daarmee samen hangt.

Over Princetown Media eigenaar

Ik ben mijn mediasales carrière begonnen in dienst bij VUGA Uitgeverij als media adviseur. Daarna heb ik gewerkt in de sales van print, online en events voor gerenommeerde uitgeverijen als Wegener, Reader’s Digest, Reed Business en EnergieMedia. In deze tijd van het outsourcen van salesopdrachten bieden wij met Princetown Media de mogelijkheid uw mediasales onder te brengen bij een partij die dit met gedrevenheid en kunde doet!