Start acquisitie voor ‘digitale atlas voor gemeenten’

Einde april zijn Pieter Lieverse, CFO a.i. Sijthoff Media, en Rein Halbersma, Research Director Atlas Research, in gesprek gekomen met Marc Nühn van Princetown Media. Lieverse en Halbersma kwamen met de opdracht om de acquisitie te gaan doen voor de ‘digitale atlas voor gemeenten’.

De Atlas voor gemeenten verschijnt elk jaar en daarin worden de 50 grootste gemeenten met elkaar vergeleken op meer dan 50 indicatoren. De Atlas bevat elk jaar de woonaantrekkelijkheidsindex en de sociaal-economische index. De Atlas voor gemeenten is er ook als digitaal platform. Volledig interactief en met informatie over alle 342 gemeenten. Met unieke mogelijkheden zoals het maken van eigen benchmarks en beleidsscenario’s. De digitale atlas helpt de aantrekkelijkheid van gemeenten te verbeteren!

  • Geeft inzicht in de indicatoren die aantrekkelijkheid bepalen
  • Vergelijkt de gemeente met benchmarks die er toe doen
  • Stelt de gemeente in staat verbeterscenario’s door te rekenen
  • Is het startpunt voor gefundeerd beleid

De gemeente kan op elk moment een abonnement nemen op het digitale platform Atlas voor gemeenten. Daarmee hebben alle medewerkers van de gemeente toegang tot indicatoren over woonaantrekkelijkheid, sociaal-economische positie en thema’s zoals bevolking en groen & blauw van alle 342 gemeenten.

Over Princetown Media eigenaar

Ik ben mijn mediasales carrière begonnen in dienst bij VUGA Uitgeverij als media adviseur. Daarna heb ik gewerkt in de sales van print, online en events voor gerenommeerde uitgeverijen als Wegener, Reader’s Digest, Reed Business en EnergieMedia. In deze tijd van het outsourcen van salesopdrachten bieden wij met Princetown Media de mogelijkheid uw mediasales onder te brengen bij een partij die dit met gedrevenheid en kunde doet!

Related Posts